Kalendarium

Kalenderhändelser

Kalendariet uppdateras med ett urval av Svenska Taxiförbundets engagemang och prioriterade möten för det kommande året.

Kvinnonätverk 16 april

Välkommen till vårt första möte tisdagen den 16 april på Förbundets Kansli, Karlavägen 83, Stockholm. Vi inleder mötet med lunch. Du som inte anmält dig än – återkom gärna snart med din anmälan! 💗

Taxi i Norr 23-24 maj

Missa inte chansen att delta i aktiviteter från utställare/montrar varvat med inslag & föredag. Taxi i Norr är mötesplatsen för dig som arbetar inom taxinäringen. Här samlar vi nätverk från hela landet för viktiga och inspirerande möten.

Almedalen 25-28 juni

Mer info kommer

Kongress 23 okt

Medlemmarna i Svenska Taxiförbundet kallas härmed till kongress i Stockholm den 23 oktober 2024 på Wenner-Gren Center, Stockholm.

Persontrafik 5-7 nov

Som den ledande mötesplatsen i Norden erbjuder Persontrafik en unik möjlighet till att nätverk med hela branschen, kompetensutvecklas och hitta de senaste lösningarna. Stort fokus ligger på teknikutveckling, service, säkerhet, kombinerad mobilitet och inte minst på kollektivtrafikens bidrag till ett hållbart samhälle och en hållbar stadsutveckling.